سپیدهسپیده، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

گل دخترم سپیده

روز پدر

1391/3/15 3:29
1,593 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم

تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم

 

به یاد تمام پدر هایی که امروز در بین ما نیستند اما خاطره ی روز های حضورشان هرگز فراموش نخواهد شد و امروز خوب است که به یاد آن ها هم باشیم                                                                                  

                                                                              

پدرم ، خوب می دانی که همیشه تکیه گاهم بودی و در سایه ات با افتخار به آسمان نگاه می کردم . و طنین صدای دلنشینت تا ابد در گوشم زنگ می زند.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسمان آبی آبی
18 خرداد 91 9:33
همکار محترم با تبریک میلاد حضرت علی خدمت شما و خانواده محترمتان از وبلاگ گل دخترتون دیدم کردم خیلی جالب بود موفق و سربلند باشید زنده باد ایران زنده باد ایرانی در هرجای دنیا که هست
سپید مامان علی
18 خرداد 91 11:02
روز پدر رو به بابای سپیده جون و همسرتون تبریک میگم ...انشاءالله که همیشه سایه اشون بالای سر شما و سپیده جون باشه
مامان رها
18 خرداد 91 16:49
روز پدر رو به همه بابا های دنیا تبریک می گم
عزیزم ببخشید که ناراحتت کردم
سلام عزیزم خوبی خیلی متاسفم براتبابت از دست دادن پدرت
من که 3 سال ندارم و 20 سال با او بودم اینقدر دلتنگشم وای که تو فقط 8 سال داشتی قربونت برم ببخش که ناراحتت کردم


خواهش می کنم عزیزم یادو خاطرشون همیشه برامون زنده هست


مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 18:15
با تاخیر تبریک میگم میدونی که بی یو بودم