سپیدهسپیده، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

گل دخترم سپیده

تولدت مبارک

1391/6/28 16:50
2,805 بازدید
اشتراک گذاری

تولـــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــارک

 

خدواند دوسال قبل درست درهمین لحظات یه هدیه بزرگ و زیبا به ما داد اون هم دختر خوشگلمون بود

 

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم عزیز دل بابا و مامان تولدت مبارک

 

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش
مـی‌سـپـارم بـه تـو از چـشـم حـسود چمنش
گرچه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور
دور بــاد آفــت دور فــلـک از جـان و تـنـش

 

امروز روز تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر هم هست این روز رو به همه شما تبریک میگم

بانو!روز میلاد تو،کبوترانه مهمان حرمت می شوم،
دانه های عشق از صحن و سرایت برمی چینم و دور تا دور گنبد طلایی ات می گردم و اینگونه جشن می گیرم.

 

پسندها (1)

نظرات (20)

مامان ریحان عسلی
28 شهریور 91 13:22
سلام تولدت مبارک سپیده جونم همچنین روز دختر
زهرا از اصفهان
30 شهریور 91 0:07
گل دخترم تولدت مبارک با یک دنیا آرزوهای زیبا برای تو دوستت دارم قشنگم
فریده
30 شهریور 91 17:22
سلام تولدت مبارک گل دختر مهربون ما همیشه زنده باشی و زیر سایه پدر و مادر مهربونت 120 سال با شادی و خرمی زندگی کنی. [بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
اھلام
2 مهر 91 21:38
تولد سپیدہ ی خوشگل مبارک
معلمی از کاشان
2 مهر 91 22:18
استاد ارجمند تولدت گل دختر سپیده جون مبارک باشه بهترین ها را براش ارزو داریم.پیروز وشاد کام باشید.
وكام2
7 مهر 91 0:36
سپيده خانم تولدت مبارك
یارمهربان
16 مهر 91 22:06
سلام سپیده جون روز کودک رو تبریک می گویم . دلت شاد و لبت خندان بماندعزیزم
سپید مامان علی
20 مهر 91 16:26
روز تولدت و روز دختر به یپیده پاک سیرت تبریک میگم...انشاءالله همیشه سالم و تندرست باشی
سخت کوشان
11 آبان 91 17:36
بااهداسلام بااینکه خیلی دیراومدم ولی بازم وظیفه میدونم تولداین فرشته ی کوچولوروبه شماهمکارگرامی وهمسر محترمتون تبریک بگم.
معلم دهاتی
12 آبان 91 16:00
تولدت مبارک دختر خوب خدا برات نگهش داره انشالله سید جان وبلاگ قشنگیه استفاده کردیم دخترم سه سالشه خیلی از عکس ها خوشش اومد .
مامان رها
14 آبان 91 9:30
سلام خاله جون تولدت روز دختر عید قربان عید غدیر همه و همه اعیاد و شادی ها بر تو خانوادت مبارک باشه عزیز دلم عکسات اصلا باز نمی شه مامانی دوباره بزار برامون راستی بیا از رها عیدیت رو بگیر
مامان کوثری
21 آبان 91 23:18
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
مامان ثنا و ثمین
23 آبان 91 8:29
تولدت مبارک عزیز دلم. کجائین؟کم پیدا شدین؟
فاطمه شکزانه
26 آبان 91 10:50
تولدت مبارک سپیده جون
دبستان تزکیه
26 آبان 91 21:35
گلم ،سپیده خانم دوست داشتنی کوچو لوی عزیزم حیف که دیر متوجه شدم روز تولدت را ولی ،اشکال نداره الانم می تونم بگم قشنگم تولدت مبارک
مامان رها
13 آذر 91 16:54
کجایی پس؟؟؟؟؟
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
26 بهمن 91 15:02
دوست بزرگوار مامان سپیده عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
یدالله ویسمرادی
18 خرداد 92 14:49
دیشب با خدا دعوام شد!!! با هم قهر کردیم...فکر کردم دیگر منو دوست نداره رفتم گوشه ایی نشستم...چند قطره اشک ریختم...و خوابم برد صبح که بیدار شدم .... مادرم گفت... نمی دونی از دیشب تا صبح چه بارونی میومد.................. سلام استاد بزرگوار مطالب بسیار متنوع و مفیدی داری و وقتی وبلاگ شما رو ملاحظه کردم احساس وظیفه کردم که خدمت برسم و خسته نباشید عرض کنم به منم سر بزن...... ممنون
خاله آذین
23 تیر 92 11:23
سلام خیلی از دیدن وب شما خوشنود شدم ایشالله خداوند سایه شما و همه پدر و مادرارو حفظ کنه من خاله هستی خانوم هستم مدیر وبلاگ هستی کوچولو از اینکه افتخار بدین و به ما سر بزنید کمال تشکر دارم به وب ما سربزنید دوستتون دارم
پونه
10 مرداد 92 21:31
گر غصه بیاید امروز، تا همیشه دلتان درگیر است.پس بسازید رهی راکه کنون تا ابد بسوی صداقت برودو بکارید به هرخانه گلی که فقط بوی محبت بدهد