سپیدهسپیده، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

گل دخترم سپیده

سپیده ودخترخاله هاش

1390/11/2 17:45
2,959 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش به ایمیلم سر زدم دیدم از ایران چندتا عکس برام فرستاده شده وقتی باز کردم عکسای دخترای خواهرم بودن اولش باورم نشد بخاطر اینکه اونا خیلی بزرگ شده بودن یعنی از نظر من خیلی تغییر کرده بودن

ما تقریبا چهار ماه هست که اونا رو ندیدیم با خودم فکر کردم که بچه هامون چقد زود بزرگ می شن

اینم چند تا عکس از سپیده و الهه و الناز موقعی که ایران بودیم . اینجا سپیده یکسال داره ودخترخاله هاش یکماه از او کوچکترن

راستی اونا دو قلو هستن و ما تا موقعی که اونجا بودیم تشخیص نمی دادیم که کدومشون الهه هست و کدوم الناز تقریبا شبیه هم بودن

عکسای پایین عکس جدید دو قلوهای خاله صغری  الهه و الناز که تازه دستم رسیده و بیاد اون روزا عکس جدید سپیده جون رو هم کنارش گذاشتم

ماشالله  چقدر بزرگ و ناز شدن انشالله که سالهای سال در کنار هم  و با هم شاد و خوش باشن

تا یادم نرفته بگم که سپیده به تازگی یه پسر خاله هم گیرش اومده که عکسشو این  زیر گذاشتم.

خاله سمیه تولد محمدصادق مبااااااااااااارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:31
سلام چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد . خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین
مامان اسراواسما
3 بهمن 90 7:59
سلام خانمی!خوبی؟دلت برا دخملیای آبجیت اگه تنگ شده غصه نخور ,عید که ایشالله میاین ایران .اونوقت میبینیدشون.


سلام .آره واله ماهم دلمون به عید خوش کردیم که بتونیم بیایم ایران
مامان حنا
3 بهمن 90 16:50
آخی نازنینای من ماشالله هر سه شون نازن خدا حفظشون کنه شما هم ناراحت نباش وغصه دوریشون رو نخور ایشالله هر چه زودتر می رید پیششونو می بینیتشون نمی دونم چند وقته رفتید ولی دور از خانواده و تحمل غربت اوایلش سخته انسان به هر وضعیتی عادت میکنه و خو میگیره به اون وضعیت فعلی ایشالله هر چه زودتر کارتون اونجا تموم میشه برمیگردید به ایران تولد دختر خواهرتون رو اگه اشتباه نکنم تبریک میگم
مامان رومینا
3 بهمن 90 19:48
ماشالا به سپیده و دخترخاله های دو قلوشایشالا همیشه شاد باشن و خندون
مامان رومینا
3 بهمن 90 19:48
اینجور که پیداست باید بوشهری باشیدمن بوشهریم .شما چطور؟
مامان رومینا
3 بهمن 90 19:49
با افتخار لینکتون کردم
آبجی فاطمهـ
3 بهمن 90 20:46
سلام!مابه روزیم منتظرتون!
مامان ثنا و ثمین
4 بهمن 90 1:07
سلام عزیزم.چه شیرین عسلهائی ان سه تائی.خدا پشت و پناهشون باشه. ممنون که بهمون سر میزنید خصوصی هم دارین
مامان رها
4 بهمن 90 14:48
سلام خوبی دختری کنار دخمل خالهاش خیلی نازه اول فکر کردم سه قلوند بعد دیدم که سپیده خئدمونه خدا براتون نگهشون داره ببوسش
مامان ثنا و ثمین
4 بهمن 90 18:11
سلام.به بهچه خرسند شدم.البته ما بوشهری نیستیم ولی فعلا اینجا زندگی میکنیم.به هر حال خوشحال شدم
وحیده مامان پارسا
6 بهمن 90 11:48
سلام.از آشنایی با شما خوشحالم.ممنون از وبلاگی که معرفی کرده بودید.وبلاگ خودتون بود یا بابای سپیده جون.؟وقتی وارد وبلاگتون شدم چیزی در مورد خودتون ننوشته بودید.ولی از ارتباط دو تا وبلاگ فهمیدم که معلم هستید و ماموریت به کشور تونس رفته اید.خوب فهمیدم
وحیده مامان پارسا
8 بهمن 90 8:43
به جمع دوستان پارسا خوش اومدید
مامان پریسا
8 بهمن 90 16:48
واای خدا چه دخملای نازی. خدا حفظشون کنه. ایشالله زودی میاین و دیدارها تازه میشه. تولد پسمل خاله هم مبارک
فریده
9 بهمن 90 10:53
سلام بابای هزار ماشالله عروس ما چقدر خوشگل شده. جیگرشوووووووووو ببین با دختر خاله هاش مثل سه قلو ها شدن ای بابای پیرمرد!! ببین چقدر زود بچه ها بزرگ میشن و چقدر زود باباش پیر می شه البته ما خانوما همیشه 14 ساله باقی می مونیم
سپید مامان علی
9 بهمن 90 15:59
الهییییییییی.. ان شاءالله هم سپیده جون و هم دختر خاله هاش و هم پسر خالش در پناه خدا صحیح و سالم باشند بووووووس واسه همشون
v-m
9 بهمن 90 22:01
سلام . خدا حفظشون کنه.
مامان ریحانا
10 بهمن 90 1:23
مامان رها
12 بهمن 90 15:29
سلام ممنون که ما رو فراموش نمی کنی از سپیده جونمون زودتر برامون بنویس ببینیم داره چی کار می کنه
ثمین
13 بهمن 90 13:27
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
نصراله
17 بهمن 90 10:40
خدا حفظشون کنه. سپیده را از طرف ما ببوس.
4فرشته
20 بهمن 90 18:07
سلام .وبلاک خوبی دارین بهتون تبریک میگم.به من هم حتما سر بزنین.منتظرم.و نظر بدین در کنار وبلاک.راستی در مورد تبادل لینک به من جواب بدین.اگه خواستین منو با اسم(انریکه . کامران هومن.کریس رونالدو )لینک کن.ممنون دوس دارم هر روز بیاین و در نظر سنجی کنار وبلاک شرکت کنین.فعلا
مامان الینا
25 بهمن 90 23:47
وای چه دخترای نازی غصه نخور عزیزم انشاالله به زودی میای و میبینیشون
هادی
27 بهمن 90 12:56
سلام خوبید وبلاگ خیلی خوبی داری عالی قربونش برم از طرف من ببوسش بای