سپیدهسپیده، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

گل دخترم سپیده

سپیده ومسواکش

1390/11/18 9:39
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هر وقت می خواستیم مسواک بزنیم یااینکه اونوببریم حموم مسواکارو می دیدید اونارو می خواست حالا به یکی هم قانع نمی شد بخاطر همین تصمیم گر فتیم برای دختر گلمون یه مسواک خوشگل بخریم تا هم دست از سرمسواکای ما برداره نیشخندهم کم کم مسواک زدن را یاد بگیره هر چند که تا حالا فقط 8از مرواریدای قشنگش از صدف بیرون اومدن

  

   ا

الهی قربون مسواک زدنت برم که اینجاداری تی وی نگاه می کنی که بابا سعید ازت عکس گرفته اینقدر مسوا کشو دوست داشت که تا مدت ها هر جا می رفتیم باخودش می اورد

این هم یه نوع مسواک زدن سپیده دخترم فکر می کنه که باید از دو طرف مسواک زداشکال نداره مامانی اول راهی کم کم راه میفتی

سپیده جون میخاد از حالا مواظب دندوناش باشه تامثل مامانش پاش به دندون پزشک باز نشه چون چند روز گذشته چشمتون روز بد نبینه گرقتار دندون دردی شدم که مجبور شدم دکتر برم

ااینکه ایران ترمیم شده بود ولی نمی دونم چرااینجوری شدروز اولی که رفتیم سپیده خیلی خوب بادندون پزشک برخورد کرد حتی بااون هم دست داد اما همین که شروع به کار کرد زد زیر گریه دکتر باهاش شوخی وحرف می زد سپیده بیشتر گریه می کردنمی دونم ازدکتر ترسید یا از سرصدای دستگاهها جلسه دوم وسوم همین که از آسانسور بیرون میومیدیم دو هزاریش میوفتاد که کجا آومدیم وزود میومد توبغلم ماهم چاره  ای نداشتیم واون را هم باخودمون می بردیم چون پیش هیچ کسی نمی مونه از وقتی که امدیم اینجا بیشتر بهم وابسته شده.

راستی تایادم نرفته بگم که مسواکای ما همچنان از دست دخملی  در امان نیستن چون به غیر مسواک خودش مسواک ماهم میخادموقع مسواک زدن باید همه جای خونه رازیررو کنیم تامسواکمون پیدا کنیم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان اسراواسما
18 بهمن 90 21:16
سلام جونم خوبین؟سپیده جون هم خوبه؟ازراه دور میبوسمتون راستی آقای موسوی چرا در وبلاگشو تخته کرده سلام بروسون
مامان رها
19 بهمن 90 10:33
وای عزیزم مسواک نو مبارک بسلامتی ایشالله وای که چه دختری که مواطب دندوناش است وای که نگو ما از دست رها یواشکی میریم مسواک می زنیم تا دست از سرمون برداره
آبجی فاطمهـ
19 بهمن 90 17:42
سلام مابه روزیم ومنتظرتون!
مامان رومینا
21 بهمن 90 17:46
مسواک جدید مبارک سپیده خانممواظب مرواریدات باش خوشگله
مامان پریسا
23 بهمن 90 17:20
آفرین به سپیده خانم که به فکر مروارید های خوشکلشه. مامانی ، اشکال نداره به خاطر سنشه. پریسا هم این سنی که بود خیلی به من وابسته بود. الان کمتر شده.
گودرزی
23 بهمن 90 22:44
سلام گل دخترتون خیلی نازه منم یه دختره 4 ساله دارم حالا هرچی بزرگتر میشن شیرین تر میشن . الهی زنده و سلامت باشه همیشه . راستی برای اخرین پست بابا اب داد نظرم ثبت نمیشه خواهش میکنم ادامه دهید من کلی از سوالات و پیک هاتون ایده میگرفتم و به ذوق اومده بودم خیلی دلم سوخته که این متن زیبا را نوشته اید ولی ادامه نمیدهد. چون تصمــیم به انجام کاری گرفتی آرام باش توکل کن سپس آستین ها را بالا بزن آنگاه دست هاي خداوند را مي بيني که زودتر از تو دست به کار شده اند. به این امید که جرقه ای زده شود و بر دل مسافر تازه از راه رسیده بتابد.
گودرزی
23 بهمن 90 22:45
تقدیم با لبخند نازه سپیده جون
مامان ریحانا
25 بهمن 90 2:01
سلام مسواکت مبارک سپیده جون
مامان حنا
25 بهمن 90 16:07
سلام عزیزم خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سپیده جونم مسواکت مبارک باشه آفرین به این دختر خوب که به فکر سلامتی دندوناشه از طرف سپیده خوشکلمو بوس خانومی رمزو برات خصوصی ارسال کردم یادت نره ببینیش
سپید مامان علی
25 بهمن 90 18:56
سپیده جونی مسواکت مبارک باشه الهییییییییی چه با دقت هم مسواک میزنه چقدر این دخمل جیگرررر که از حالا مواظب دندوناشههههههه
مامان الینا
25 بهمن 90 23:48
مبارک باشه عزیزم
فریده
26 بهمن 90 9:31
سلام خانم موسوی
از این که میتونم با شما هم آشنا بشم خیلی خوش حالم. قبلا فکر میکردم وب سپیده جون را هم خود آقای موسوی مدیریت میکنه اما بعد دیدم نه همسربانوی محترمه این مدیریت را بعهده دارند.
یه خسته نباشید و خداقوت خدمت شما مادر گرامی سپیده جون
سپیده جونو از طرف من ببوسید و مواظب خودتون و خانواده باشید. خدا نگهدارتون

سلام فریده جان مرسی ازاینکه به وب سپیده جون هم سرمیزنید شمایکی ازدوستای باوفای ماهستید.راستش بخاین اوایل کارای وب روبیشترآقای موسوی انجام میدادن وحالا ایشون روبازنشسته کردم گفتم شمابه وب خودتون برسید اینو بسپارید به بنده البته به پای ایشون که نمیرسم ایشون تک هستن
فریده
26 بهمن 90 16:23
سلام خانم موسوی عزیز قدم رنجه کردید و مارا سرافراز نمودید. برام مایه افتخاره که با شما بیشتر آشنا بشم. ما همیشه برای آقای موسوی زحمت داشتیم. خوشحالم که دوباره کار وبلاگ نویسی را شروع کردند. امیدوارم همیشه در کنار خانواده شاد و خرسند باشید.
مامان ثنا و ثمین
26 بهمن 90 19:00
مسواکت مبالک خاله.آفرین که مسواک رو دوست داری از حالا شروع کن تا مثل من و مامان نشی
بارون با طعم مدیترانه
28 بهمن 90 1:36
سلام آقای موسوی خدا قوت همیشه از مطالبتون استفاده میکردم وب عالی دارین امیدوارم به فعالیت ادامه بدید علی هم خیلی دوست داره.خدا سپیده جونو براتون نگه داره اگه امکان داره لینکم کنید ممنون


گودرزی
28 بهمن 90 14:08
سلام دختر نازتون چطوره ؟ پرنیان من میگه من سپیده جونو رو دوست دارم بش عروسکم رو میدم . انشالله زیر سایه خدا و پدر و مادر خلاقش یه فیلسوف بشه من کتابهای آموزشی با دخترم کار میکنم . از عکسای سپیده جون میشه فهمید کنجکاوه حتما براش برنامه داشته باشید.
عمه فاطمه
29 بهمن 90 20:32
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااعزیزم دلمون براتون خیلی تنگ شده ما هم دلمون میخواست مسواک زدنشو ببینیم میدونم خیلی بامزه اینکارو میکنه اخه همه کاراش بامزه بود منم همیشه از مسواکای بچه گونه استفاده میکنم ولی بپای مسواک سپیده نمیرسه


سلاااااااااام عمه فافه شما کجاین کم پیداین
مرجان مامان پریساجون
1 اردیبهشت 91 0:50
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه