سپیدهسپیده، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

گل دخترم سپیده

2 - بیدار شدن سپیده

1390/10/1 16:18
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم مثل هر روز صبح رو با گریه شروع کرد. البته صبح زود نبود تقریبا ساعت ٨  . اونو بغل کردم اوردم روی مبلا نشوندم. کم کم حالش داشت جا می اومد موها تو هم و چشما پف کرده ، خمیازه می کشید اونم از نوعی که در تصویر می بینید . قربونت برم بابا که چه خمیازه هایی می کشیدی

تلویزیون رو باز کردم شبکه جام جم ١ برنامه آفتاب مهربانی داشت اتفاقا در مورد بچه ها و پدر و مادرا صحبت می کرد. سپیده هم نشست و به برنامه نگاه می کرد

بعد یه میان برنامه پخش کردند که یه موسیقی شاد بود سپیده هم با دست زدن ترانه رو همراهی می کرد

بعدش هم یه خنده ی نازنازی برای بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زینب سادات
26 آذر 90 9:57
سلام خدا حفظ کنه این نازنازی رو
چی شد که شما سر از تونس درآوردید؟!


سلام و خسته نباشید خدمت شمت دختر عموی بزرگوارمرسی که سر زدید
من فرهنگی هستم و به صورت ماموریت 2 یا 3 سال در خارج از کشور خواهم بود که قسمت ما شده کشور تونس
باز هم از لطفتون ممنونم
مامان اسرا واسما
26 آذر 90 18:13
سلام !خسته نباشید آقای موسوی.دختر ناز وشیرینی دارید خدا حفظش کنه.اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید
مامان اسرا واسما
27 آذر 90 15:34
سلام خوبین؟وب شما بااجازه تون تون لینکهام هستش الان هم وب سپیده جون رو لینک میکنم.موفق باشید
آرزوی مادر شدن
29 آذر 90 10:56
خدا این ناز نازی رو حفظ کنه .فقط همین یه دونه رو داری برا ما هم دعا کن
نصرالله
29 آذر 90 13:16
خداحفظش کنه چه با نمکه راستی دوربین خریدی؟
محمدکاظم
29 آذر 90 16:43
جغله کوچولو
4 دی 90 23:54
سلام . وبلاگ خیلی جالبی دارین. تبریک میگم باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما من هم باشم. خوشحال میشم به وبلاگم تشریف بیارین www.jegheleh.niniweblog.com موفق و سلامت باشین
ریحانه
30 دی 90 17:47
عیبی ندارد عزیزم برفم میاد
ahmad
21 اسفند 90 12:23
خيلي خوب بود-خدا دخترتونو حفظ كنه
غلامحسین- ج
23 اردیبهشت 91 16:28
سلام سید خدا ،خدا حفظش کنه سپده رو من هم یک دختر دارم به اسم هما هم سن و قیافه دختر نازت امیدوارم مثل بابا هاشون دوستای خوبی برای همدیگه بشن .